唔想煉成腎結石?當心五大陷阱!

收藏
唔想煉成腎結石?當心五大陷阱!

唔少打工仔女放lunch食完飯,總係會忍唔到口買杯珍珠奶茶上office飲;大熱天時,眼訓又忍唔住飲多幾杯凍熱啡提神…… 但如果你成日奶茶咖啡當水飲、流汗又多,就可能會生腎石!腎石係尿液裡面由鹽形成嘅固體,會阻塞輸尿管,引起感染,嚴重起上嚟會對腎臟造成損害、令腎功能衰竭…… 小編今日就同大家講解飲食習慣中,五個容易生腎石嘅陷阱。

1. 飲水太少

很多人都以果汁、湯、奶茶咖啡代替飲水,但這些飲料會令尿液增加不少雜質,令水份比例下降,難以稀釋雜質,慢慢在體內積聚成結石。流汗太多同樣也需要補充水份,不能以奶茶等飲料替代。所以各位打工仔女……帶個靚靚水杯返工,一日飲足八杯水吧!

2. 進食高草酸食物

高草酸食物原來是生腎石的最大元兇!長期進食果仁、花生、濃茶、汽水、巧克力、動物內臟等都會容易生尿酸結石。反之,多飲含檸檬酸的橙汁、檸檬汁卻能預防腎石。

3. 過量維他命C

大家都知道維他命C對身體十分有益!但原來過量補充維他命C,可能會導致生腎結石。因為維他命C代謝後會形成草酸,卻沒有攝取足夠的水分,便會因草酸過多而形成草酸鈣,增加生腎結石的風險。建議每4小時攝取100~500毫克的維他命C便已經足夠。

4. 常喝啤酒

喝啤酒雖利尿,但尿酸過高可能導致草酸鈣沈澱!因此只有喝水才是排結石的正確方法。

5. 高蛋白質食物

過量蛋白質會增加尿液的酸性。身體機制會自動調節尿液酸鹼度,釋出鹼性鈣質,與尿酸形成結石。重口味、太鹹都會導致鈣質從尿液中流失,與草酸結合,形成腎石。