秋冬乾燥遇爆拆 你真係識得護膚?

收藏
秋冬乾燥遇爆拆 你真係識得護膚?

秋冬季節,身痕、面痕、手痕,全部都係因為乾燥?明明已經全面進入咗冬天護膚Mode,點解都係覺得肌膚緊繃,甚至爆拆!原來,護膚同護膚大不同,以為自己嗰套護膚法寶一定啱使?未必!

護膚Tips總係有好多,邊啲先係真?

1. 等到肌膚乾裂,出現問題時先搽潤膚膏就太遲了

預防勝於治療,如果預計天氣會轉凍變得乾燥,要盡早做好滋潤工夫,抵抗寒冷侵襲。

2. 一日搽一次潤膚膏?唔夠!

戶外,室內冷氣房等會導致肌膚水分流失,搽多幾次先可以確保肌膚得到保護同滋潤。不過搽潤膚膏的時候要輕輕塗抹,不要搽得太厚,避免出現堵塞毛孔,引致油脂、暗瘡等問題。

3. 要為自己精挑細選有香味嘅潤膚膏?

每個人皮膚狀況不同,部份人搽上含香料成份嘅潤膚膏,可能令皮膚受到刺激,另外,皮膚敏感嘅話要避免使用含有防腐劑嘅產品!

4. 為咗保留水分,沖涼應該沖耐啲?

洗澡時間最好是5至10分鐘,水温不能超過攝氏39度。但是,即使時間短,水温過高,也會使皮膚緊繃。最後,沖完涼應該立即搽上潤膚膏,因為呢個時候皮膚最易吸收,滋潤功效亦都可以發揮到最大。