減肥關鍵……在於飯後半個鐘!

收藏
減肥關鍵……在於飯後半個鐘!

姊妹們,減肥,有好多種。妳可以節食、可以運動……但妳有無諗過,原來簡單咁「飯後動一動」都已經可以消耗唔少熱量?!

首先要搞清楚一樣嘢,體重唔係決定肥唔肥嘅指標!真正嘅準則應該係睇「體脂肪」,成年男人嘅體脂肪率超過25%、成年女子超過30%為之肥胖。食完飯後30分鐘,小腸會開始吸收,然後血糖濃度也會上升。所以要減體脂肪,關鍵在於飯後30分鐘!

1. 逼自己行多兩步!

知道不少姊妹都是工作狂,放飯時間也不願「走多兩步」,總是選公司附近的餐廳。但其實走遠一點、找一間有點特色的餐廳,慢慢走回辦公室,讓自己飯後運動一下已經有很好的效用!

2. 打掃屋企

打掃是一個不錯的「運動」。稍微活動身體,尤其是在吃飯後、上班後打掃,已經能減低體脂肪啦!

3. 沖個靚涼!

晚飯後休息30分鐘,便可以好好地洗澡,洗澡後再清洗浴室,原來都會有減肥的效果!

4. 夫妻間互相按摩

晚飯後30分鐘夫妻可以互相按摩,增進感情又能減肥!被按摩的一方自然很舒服,負責按摩的人也能好好運動。

5. 避開含糖飲料

天氣熱難免不停喝凍飲…… 但市面上的凍飲大都是含糖飲料,熱量十分龐大!例如一瓶300cc的飲料就有150卡路里,差不多等於半碗飯的熱量。

6. 戒甜食

姊妹如果難以戒甜食… 其實可以循序漸進,控制自己三天吃一次,再到一個星期吃一次,逐漸改善飲食習慣才能減肥又健康!